تكلیف متقاضیان مسكن در استان تهران در سال 91 تعیین می شود
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محمود احمدی نژاد صبح امروز (شنبه) در سخنانی كوتاه پس از افتتاح چهار هزار واحد مسكن مهر در شهر جدید پردیس اظهار امیدواری كرد كه هیچ متقاضی ساكن تهران یا استان تهران نباشد كه تكلیف مسكن او در سال 91 معلوم نشود.

رییس قوه مجریه گفت: دولت بخصوص برای استان تهران برنامه های بسیار گسترده ای در بخش مسكن برای سال 91 تنظیم كرده است.

وی اظهار داشت: امیدوارم همه متقاضیان مسكن بویژه در استان تهران در سال آینده وارد چرخه برنامه ریزی ساخت و تحویل مسكن شوند تا دیگر در تهران مشكلی به نام مشكل مسكن نداشته باشیم.

رییس جمهوری در ابتدای سخنان خود ضمن تبریك فرا رسیدن عید نوروز گفت: خدا را شاكرم كه در آستانه نوروز جمعی از هموطنان ما امروز مسكن خود را تحویل می گیرند.

احمدی نژاد اظهار داشت: پروژه های مسكن مهر در استان تهران بخشی از برنامه های دولت برای تامین مسكن مردم است كه با كمك سرمایه گذاران، پیمانكاران، سازندگان و خود مردم در حال اجرا است.

احمدی نژاد ضمن تشكر از پیمانكاران، سازندگان و همه دستگاه ها و مسوولان ذیربط در اجرای پروژه های مسكن مهر گفت: از خدا می خواهم كه رحمت و بركت خود را بر سرزمین نور، ایران عزیز بیش از پیش ببارد.

رییس جمهوری صبح امروز شنبه آخرین سفر پروژه ای خود در سال جاری به شهر جدید پردیس واقع در شرق استان تهران سفر كرد و طی مراسمی با اهدای كلید چند واحد مسكن مهر در مجتمع مسكونی ثامن الائمه (ع) به طور رسمی چهار هزار واحد مسكن مهر در این شهر جدید را افتتاح كرد.

علی نیكزاد وزیر مسكن و شهرسازی، رییس جمهوری را در این سفر همراهی می كرد.

احمدی نژاد بلافاصله پس از سخنرانی و پیش از ترك شهر جدید پردیس به مقصد تهران برای دقایقی در میان جمع صمیمی تعدادی از اهالی شهر جدید پرند حضور یافت و ضمن پاسخگویی به ابراز احساسات آنان از نزدیك در جریان مسایل و درد دل های مردم قرار گرفت و دستور حل مشكلات این منطقه را صادر كرد.

رییس جمهوری دقایقی پیش شهر جدید پردیس را به مقصد تهران ترك كرد.

سیام**1723**9132**2026





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: